رئیس اداره گاز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

اسماعیل خلخالی در گفت وگو با خبرنگار آوج نيوز اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که زمستان امسال را بدون  هیچ گونه قطعی گاز و افت فشار پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال بیان کرد: انباشته کردن  هیزم و آتش زدن آن در خیابانها ، کوچه ها و مکانهای نامناسب سبب آتش سوزی و حادثه می شود که شهروندان بایداز این روش پرهیز کنند در این راستا  آتش افروختن در کنار علمک های گاز  بسیار خطرناک خواهد بود که از همشهریان عزیز می خواهیم که  رعایت قوانین ایمنی را انجام دهند.

خلخالی در ادامه  پیرامون اینکه  آتش سوزی در کنار علمک های گاز موجب  آتش گرفتن و حتی انفجار خواهد شد افزود: خانواده ها برای پیشگیری از اینگونه حوادث ناگوار در آیین چهارشنبه آخر سال نکات ایمنی را رعایت کنند و نوجوانان و جوانان نیز از رفتارهای پرخطر پرهیز کنند.

رئیس اداره گاز شهرستان آوج ادامه داد: به والدین و شهروندان توصیه می کنیم کبریت و مواد آتش زا مانند نفت، بنزین، الکل، کاربیت و مانند آن را دور از دسترس جوانان و نوجوانان  قرار دهند و اجازه ندهند که با آتش زدن لاستیک، آمپول، کارتن خالی، بته و هیزم در محیط خانه ،پارکینگ ،معابر، کوچه و خیابان برای جان خود و دیگران مخاطره ایجاد کنند.

اسماعیل خلخالی تصریح کرد: استفاده از مواد محترقه   احتما  بروز  حوادث ناگواری برای نوجوانان ،جوانان و خانواده ها را بیشتر می کند در این زمینه خواهشی که از همشهریان داریم این است که حدالامکان از وسایل محترقه استفاده نکنند تا زمینه صلب آسایش دیگرشهروندانی  که قصد برخورداری از آرامش رادارند فراهم نشود.

خلخالی در پایان گفت: اداره گاز شهرستان آوج در صورت بروز هر گونه حادثه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شهروندان عزیز است  و افراد می توانند با پست امداد گاز شهرستان به شماره ۱۹۴ تماس حاصل نمایند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: اداره گاز آوج-شهرستان آوج-چهارشنبه سوري شهرستان آوج-آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 27 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی